Jobba jobba jobba!

I tisdags fick jag ett väldigt välkommet samtal från en skobutik som jag har jobbat lite extra i. Butikschefen där ringde och erbjöd mig ett jobb! 60% fast anställning! Så nu har jag ett fast jobb, något jag tycker om att jobba med, -Skor!

Men tro inte att jag tänker ge upp sminket för det! Jag ska helt klart fortsätta jobba med smink och det är ju inte heller bara ett jobb uan även min hobby! Nu ska jag göra lite mat innan jag börgar jobba kl 13. Kom gärna upp på skokanonen i Ängelholm och hälsa på mig!



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till ditt nya jobb! Passar dig perfekt, blir nästan lite avundsjuk... du vet ja och skor :) Fin blogg !! Kramisar Får ta och höras av snart ju!

2008-11-04 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0