Annorlunda




Ikväll får ni ett lite annorlunda sminktips... Nämnligen efterlängtade steg för steg video!


©Jenny Winstedt
Musik i bakgrunden: Breaking of- Jenny Winstedt

Jag har använt mig av förljande produkter:
Pore Minimizer: Clinique
Coverstick: Maybelline
Concealer Minerals: L'Oréal
True Match Powder: L'Oréal
Penélope Cruz Star Secrets Kit: L'Oréal
Color Appeal Platinum Eyeshadow nr.169: L'Oréal
Masterpiece Glide & Define Eyeliner: Maxfactor
Volumeus Lift up Mascara: Maybelline
Dream matte Blush nr. 02: Maybelline
Lip Pen: Dior
Juicy tubes: Lancome



 Nu ska jag gå på bio med ♥Fia. Vi ska se Mirrors...
Jag kommer få börja vända min helfigurspegel på mitt rum nu igen...


Hoppas alla får en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: S o f i e

oh va fint :). jag skulle också vilja kunna sminka sådär bra :D.

2008-10-11 @ 21:50:17
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0