Dålig uppdatering!

Hej alla och förlåt för dålig uppdatering!

Har inget internet i min lägenhet och jag har haft besök från Öland hela veckan så då har jag inte kunnat åka till min mamma o pappa och blogga om kvällarna, men nu är jag back on track igen=)

Fredag idag vilket betyder:



Denna veckan har jag verkligen fallit för en produkt! En som jag faktiskt fick tips om på en sminkning när jag sminkade inför en fotografering. Clinique pore minimizer en superprodukt för er som har stora porer på  och vid sidan om näsan! Jag blev kär i den och använder den varje dag istället för en massa foudation eller puder. Du lägger bara på som en helt vanlig kräm smörjer ut en liten liten plutt på ditt problemområde och vips, flawless! Finns i två nyanser. En för ljus hud och en lite mörkare. En för sommaren och en för vintern=) Kostar 220 kr på Kicks.

En ny skugga som jag varmt kan rekommendera är Maybellines nya Eyestudio Quads! Finns i 6 olika superläckra färger och en liten instruktion på baksidan ger dig tips om hur du ska applicera skuggan för ett så snyggt resultat som möjligt =)
 Skuggan glittrar lite och är helt perfekt smidig att bära med sig i väskan en utekväll för "påbättring" ; )

Jag sminkar Josefin
Bild: Emelie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du nå tips på någon rätt så ljus foundation? tröttnat på att inte hitta någon som passar :)

2008-10-03 @ 21:11:07
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Pauline

Visst är den härlig Clinique pore minimizer! Jag blev tipsad om den inför när jag gifte mig! Perfekt. Använder den precis som du förklarar. Älskar den. Dryg är den med och värd varenda krona.

2008-10-03 @ 21:27:41
URL: http://my-angel-of-destiny.blogspot.com
Postat av: Anonym

ska absolut testas =)

2008-10-04 @ 09:49:45
Postat av: Malin

Jag gillar dina tips :) har ett par frågor bara :)

Ögonskuggan från Mabelline, hur mycket kostar den?

Har du något tips på en BRA concealer?

Behöver främst någon som täcker mörka ringar under ögon, men även för annat :)

Har testat Nivea Beauty, Isadoras och nu infallible från Loreal.. tycker inte att någon är "perfekt".

Jag använder ingen foundation, så därför är en bra concealer väldigt viktigt för mig!



Kram Malin

2008-10-04 @ 11:57:44
URL: http://maulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0