Emelie

Nu har Emelie♥ kommit hem från stockholm.

Ska bli kul att se om det blir lite höst fotograferingar=)

Gå in på Emelies blogg och kola prislista om ni är intresserade!

Imorgon kommer min kompis Sofia♥ hem från Danmark. Jag har paxat henne på fredag för en mysig tjejdag på stan och så blir det kanske bio på kvällen.
 

I helgen blir det lite fest och jag tänkte att jag skulle erbjuda mina kära töser att bli sminkade så kan ni få upp lite bilder på när jag sminkar... Kanske även någon liten film... =)

Ska sminka iallafall mig själv ganska hårt i helgen. Lite höstigt. Markerade ögon, lösögonfransar som jag älskar och sotiga ögon=)


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag vill gärna ha tips på hur man gör sotiga ögon.

2008-10-08 @ 16:25:45
URL: http://www.evalena.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0