Halloween smink!

Jag ska börja funderar lite på Halloween sminkningar så ni kan få lite inspiration inför festen=)


Har ett svart läppstift som ska användas flitigt nu till hösten ; )


©Jenny Winstedt
Make Up Stores läppstift är krämiga och sitter bra. Finns i många fräcka färger och kostar 159 kr eller något runt det(fick mittså jag är inte säker).
Använd en läpp-pensel för att få en så snygg precis linje som möjligt. Jag tycker bäst om att applicera med pensel annars är det svårt om man vill ha dom där felfria kanterna på läpparna.



©Jenny Winstedt
Här är ett rött läppstift som jag också tycker passar bra på Halloween! Det är mörkt och mystiskt. Make Up Store kör på den mystiska stilen i höst. Ljus grund och mörka färger till läppar och ögon. Markerade sotiga ögon så ni som inte inhandlat höst sminket gå dit och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0