Jobbet

I veckan har jag varit runt och byggt om för L'Oréal. Har bl.a varit i en jättejätterolig butik i Falkenberg som heter Studio 9. Jag älskar butiker som denna! Kolla så mycket roliga prylar!


©Jenny Winstedt

När jag byggde om för L'Oréal hos Studio 9. Då såg det ut såhär:


©Jenny Winstedt




©Jenny Winstedt

Några av L'Oréals produkter jag gillar:

Säsong produkter
©Jenny Winstedt

Läppglans med upp till 6 timmars hållbarhet
©Jenny Winstedt

Studio 9 har mycket kul att titta på och har väldigt bra priser!
Kör dit och titta!

Adressen är:
Industrivägen 2
311 32 Falkenberg

Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Det är ju på outleten. Kul att gå där och shoppa.

2008-10-25 @ 22:11:13
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0