Krångel

Min pappa brukar säga att det finns ingen som kan få en dator att hänga sig så fort som jag kan... Han har nog rätt för videosnutten jag gjorde igår/inatt fungerar inte... Jag var nog för trött inatt....  Ni får lite bilder istället!


©Jenny Winstedt
Mycket fina och användbara ögonfransar! Jag är som vissa av er vet ett glamorfreak! Älskar att glamma till det när jag ska ut och festa=) Dom håller väldigt länge jag har nog använt dom iallafall 24 gånger! Köpte dom på Make up store inför revyn i vintras=) Kostar 165 kr exklusive lim. Det kostar 85 kr men man behöver ju inte köpa just deras lim även om jag rekomenderar det.


©Jenny Winstedt
Make up stores ögonskuggor är superbra! Färgen sitter bra och skuggan smular inte! Kombinera gärna med ett matchande eyedust för att få en glittrig effekt. Skuggan i sig skimmrar fint men den glittrar inte. Superfin! Vet tyvärr inte vad ögonskuggorna på Make Up store kostar för jag har inte köpt skuggorna själv utan fått dom av en gullig kompis♥ så ni får själva bege er till make Up Store och kolla. =)


©Jenny Winstedt
Eyedust även det från Make Up Store. Finns i jättemånga fina glittriga färger. Superbra att avsluta ögonsminket med. Vet inte heller vad eyedustet kostar. Det jag själv har köpt köpte jag för så många år sen så jag kommer inte ihåg vad det kostade.


©Jenny Winstedt
Make Up Store har jättebra pennor! Just denhär är mjuk och väldigt lätt att måla på och sudda ut! Har inte köpt den själv heller så jag vet inte heller vad den kostar. =(


©Jenny Winstedt
Lip plumpern från make up store. Har skrivit om det innan. Kostar c:a 265 kr fungerar på mig och på dom jag har provat det på när jag har sminkat. Skimmrar fint lite svagt i lila blå men mycket svagt.

Nu fick ni lite info om några produkter ur Make Up Stores sortiment. Har ni provat någon av produkterna eller har ni några synpunkter eller vill tipsa om något gör gärna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0