Lite bilder

Körde på en enkel makeup i fredags när jag och Emelie var på fotouppdrag i båstad! Hade ett himla fint väder och eftersom emelie är så grymt duktig fick vi himla fina bilder. Togs några bilder med min mobil ni ska få några. 
På stranden nere vid malens havsbad i Båstad På stranden vid malens havsbad i Båstad 


Var ute på stan med lite vänner i fredags körde en enklare Makeup, hade i tanken "less is more" ; )

Körde med en lätt makeup i fredags. Tänkte lite less is more =) 

Produkter jag änvände:

Pore Minimizer: Clinique
Coverstick: Maybelline
Masterpiece Glide & Define Eyeliner: Maxfactor
Double Extensions Beauty Tubes Mascara:L'Oréal
Dream matte Blush nr. 07: Maybelline
Glam shine nr 99: L'Oréal

Man behöver inte alltid ha massor med smink utan man kan ju variera med att ha bara Mascara och Eyeliner + grund!


Kommentarer
Postat av: luhluu

åhh nu blev ju jag avis! hahaa ^^ vill också ha sådär långt hår...ja hårinpackning kan man inte få för mycket av! tack så mkt! =) kram lollo

2008-10-20 @ 14:13:47
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0