Pillar med en video

Sitter här och lägger in bilder från mobilen från veckans "Calle på besök äventyr" Vi var i damnark och på färjan dit filmade jag honom. Men han trodde jag tog kort, så ni ska få höra hans fina Ölands dialekt♥ =)



©Jenny Winstedt

En liten produktvideo. Hoppas ni får lite inspiration till inhandladet av höstsmink! Jag tänker sminka vågat i höst! Mycket färg och glitter! Snart kommer ju halloween! Då blir det nog lite mer mystiskt men för den som inte vill vara häxa eller dylikt var 80 tals brud med neonrosa och gult och regnbågsfärger=)

 

©Jenny Winstedt

Hittade en rolig steg för steg video, håll tillgodo(det är inte jag som sminkar)
Tyckte detta såg så fräckt ut!



©Jenny Winstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0