Supertrött

Idag är jag supertrött av någon anledning! Sitter och ska skriva mina tider nu. Kanske därför ; P

Har varit på Kicks i Ängelholm idag och jobbat. Så trevliga tjejerna som jobbar där är! Dom har gjort min dag så mycket enklare idag! Tiden gick superfort och jag var klar riktigt tidigt idag! 

Efter jag var klar på kicks gick jag till Åhlens i Ängelholm för att ta returer. Trodde attt dom skulle vara räknade och påskrivna men icke! Sån tur kan man ju inte ha! Så jag fick vackert ställa mig där och räkna alla tusen små läppglans och ögonskuggor som skulle skickas tillbaka! Tog 1½ timme bara det!

Men sen bar det iväg till Väla med Sofia! Jag var inte riktigt mig själv idag eftersom jag var så trött så medans Fia shoppade loss och provade kläder i diverse butiker så satt jag på gubbpallen utanför och hängde haha detta är ett fenomen som aldrig förut har inträffat! Jag köpte inte så mycket som det minsta lilla halsband idag!

Imorgon ska jag sminka och vara fotoassistent till Emelie. Ska bli jätttekul!

Ha en mysig kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0