Tävlingen

Har fått oroliga komentarer om tävlingen. Att bidrags kommentarerna inte har kommit upp. Men jag har fått alla era bidrag men jag publiserar inte bidragen.
BARA vinnarbidragen publiseras, på onsdag. Tävlingen avslutas på tolvslaget natten till onsdag. Så oroa er inte mina vänner alla får sin chans!


Imorgon em ska jag lägga ut lite bilder från helgen. Har precis kommit hem från revyrepetition så jag är ganska trött.
Imorgon ska jag till Lindex i Halmstad och göra uppdateringen på deras L'Oréal möbel. Det går nog ganska fort så jag jobbar nog bara halvdag. På kvällen ska jag och resten av revygänget repa mer. Vi har ju mini revy den 23/10 i Rönneskolans nyrenoverade aula för Kommunalanställda. Så vi har inte börjat repa inför nyårsrevyn ännu men det börjar med kollagetionering på lördag och kick-off på kvällen. Ska bli kul! Nu ska jag åka hem till min lägenhet och låta mamma, pappa och Johan ha sin söndagskväll ifred.

Håll koll imon efter bilderna från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0