Tävling!




Nu lottar jag ut 4 läppglans.
(Såklart oanvända)

2 st Watershine Liquid Diamonds Från Maybelline
Nr: 01,08



2 st Glamshine 6 hours från L'Oréal
Nr:300,303


För att vara med och tävla gör du såhär:

Skriv i din kommentar ditt bästa sminktips, bästa 4 tipsen vinner! Glöm inte att fylla i vilket glans du helst vill ha.Fyll i din mail så jag kan kontakta dig om det är just du som vinner!
  

Tävlingen avslutas nästa tisdagkväll. Så hinner jag skicka glansen så ni har dom till helgen!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Ett tips som jag använde när jag var svarthårig och hade luggen uppsatt bakåt. då använde jag lite mascara för att dölja utväxten.



jag skulle vilja ha Glamshine 6 hours från L'Oréal

Nr:300



mail:[email protected]

2008-10-07 @ 17:41:27
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Ida

Mitt bästa tips är för att få ett piggare utseende: lägg ljus,skimrande ögonskugga på ögonlocket rakt ovanför irisen/pupillen!

Det kommer se ut som om dina ögon glittrar naturligt!



Om jag vinner skulle jag vilja ha Glamshine 6 hours från L'Oréal nr 303

2008-10-07 @ 20:12:31
URL: http://idalinae.blogspot.com
Postat av: Simone

Mitt bästa smink tips är kajalen, både svart som vit. Den vita använder jag innanför nedrefrans raden för att lyfta fram och förstora ögonen. Den svarta använder jag längs den övrefransfraden och gör sedan kråksparkar för att få en annars så tråkig sminkning att bli glamorös!Detta går snabbt, men gör så himla mycket för ansiktet:D Jag skulle vilja vinna Watershine Liquid Diamonds Från Maybelline Nr: 01. Går inte det så spelar de ingen roll vilket glans det blir:D

2008-10-10 @ 11:40:49
Postat av: Sarah

Jag kör oftast på en naturlig look och mitt bästa sminktips är vaselin till läpparna. Billigt och finns "överallt". Håller läpparna mjuka och fuktade samt ger även en fin glans på och läpparna slipper se överdrivet "blöta" ut!



Om jag vinner vill jag gärna ha Glamshine 303 eller Watershine 08 :)

2008-10-14 @ 09:26:40
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0