Glad i själen...

Idag har jag varit i Falkenberg och jobbat. Gick fort för det var bara en möbel att bygga om idag=) Skönt!

Idag är typiskt en sån mysig titta på film o gosa dag! Känner mig så varm o mysig i hela kroppen! Lycklig lixom! Har inte kännt såhär på ett tag... Skönt att vara nöjd med allt=)

Idag har jag tagit reda på vilket nr L'Oréal skuggan har som är nästan likadan som nr 169. Den har nr 165 och heter Sepia rose tror jag... Den har iallafall nr 165. Sen finns den en som har nr 161 som heter Pure gold(tror jag) Kolla på nr:Et på baksidan om ni ska köpa skuggan=) Väldigt fina skuggor allafall.

När jag hade jobbat klart idag köpte jag tre nya läppserat. Ett superbra från Isadora!  Hittar ingen bild på dom andra... men detta var verkligen jättebra!
Ska ni köpa ett bra läppserat så se efter i innehållet och om det finns parafin i köp det inte! Parafin är mjukgörande och produceras redan i våra läppar naturligt så använder man läppserat med parafin i slutar kroppen producera eget därför blir man kan beroende av det.
Blir du narig om läpparna så köp dig ett bivaxserat eller ett med aloe vera i. Om du bara är narig på vintern, köp Nivea creme som jag redan har tipsat om den krämen är verkligen bra mot allt!

Igår när jag skulle lägga mig och sova kom jag att tänka på att det är ju viktigt att ni inte glömmer bort att det är inte den yttre skönheten som räknas utan den inre! Är man vacker inuti lyser det utanpå=) Tänk på det!

Avslutar med en nästan osminkad bild på mig. Emelie som har tagit den! Jag gillar den skarpt fast egetligen är den inte så speciell..


Kommentarer
Postat av: alexandra

Superfin bild :)

2008-09-22 @ 18:12:52
URL: http://redlipsinfashion.blogspot.com
Postat av: Jennie Å

Du är jätte fin på bilden, och har verkligen inre skönhet som lyser ut. Härlig blogg!

2008-09-26 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0