Håll tungan rätt i mun...

Sitter här med tandborsten i munnen och skriver... Håller på att få en visdomstand så jag har lite ont. Mamma lånade mig någon slags äcklig gel som man ska borsta med. Uhä!

Har varit på Eurostop i Halmstad och jobbat idag. Blev inte klar med Maybelline möbeln så jag ska dit imorgon igen.

På fredag ska jag köra till Kalmar och hälsa på en kompis som gick på Ölands folkhögskola tillsammans med mig. Hon har precis gjort slut med sina pojkvän sen tre½ år tillbaka så hon är ganska deppad! Hittade perfekta "piggaupp" presenten till henne när jag gick runt på eurostop på min lunch idag och kikade... Hon är såååå värd en fin present! Tänkte att hon får den ena pusselbiten och jag den andra. Perfekta presenten att ge bort och "dela"! Ungefär som de där "bästis hjärtanen" som alla höll på att dela med sina bästisar när man var liten=) Hon heter Johanna men jag kallar henne för Honey Bunny =)
Såhär söt är hon!
Bilden är tagen i min sångstudio våren 2007.



Bild: Jag eller pappa



Lite exempel på hur jag sminkar inför en fotosession.
Innan jag börjar sminka frågar jag alltid hur du har tänkt dig. Sen väljer vi ut vilka färger jag ska använda. När jag har sminkat klart får du möjlighet att "godkänna"och vill du då ändra på något, lägga på mer eller ta bort färg eller har några andra synpunkter så fixar vi det då. Jag vill ju att du ska känna dig nöjd med allt när du ska fotograferas!




Modell: Mi
Foto: Emelie
Smink: Jag

Bilden på Mi visar en typisk romantisk dagssminkning med rosa som tema. Söt är hon Mi!

Modell: Emma
Foto: Emelie
Smink: Jag


Några behind scens bilder när jag sminkar. I detta fallet är det Emma som jag och Emelie jobbade med för ett tag sen. Fin tjej!


Jag erbjuder inte bara sminkning till fotograferingar.
Jag kan även erbjuda:

Bal/bröllops sminkning
Student smink
Kvällssminkning inför utekvällen på krogen eller inför den speciella festen.

Hör av dig om du är intresserad till 0730-21 03 22.
Du kan även gå in på Emelies blogg och se vad vi erbjuder för paket inför nästa vecka.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0