Hemma igen!

Roligt att det redan är 22 prenumeranter! Bloggen har inte legat uppe mer än i 48 timmar. Blir glad för era synpunkter! Ser fram emot att komma hem och skriva mer varje dag!

Nu har jag och Emelie kommit hem från Malmö. Sessionerna har gått jättebra men vi är trötta! Såklart ska jag efter hand som jag kommer igång ordentligt lägga in lite steg för steg bilder.
Kanske även en film då och då.
Ska lägga in bilder efterhand på modellerna jag har sminkat som utlovat =D

Blir inget jättelångt inlägg ikväll för jag ska hem till mina föräldrar en snabbis innan jag kör hem.

Imorgon ska jag sjunga på en födelsedagsfest. Så imorgon blir det till att jobba som sångerska = )



© EmelieOhlsson.se
Bild: Emelie

Bjuder på en behind scens bild som avslut = )

Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt! Fortsätt uppdatera - jätte kul!

2008-09-13 @ 23:27:31
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0