Jönköping!

Hej alla glada!

Nu har jag kommit hem från Jönköping. Jag har precis varit och lämnat av Emelie. Tänkte bara skriva ett litet inlägg ikväll eftersom jag e så trött så jag somnar nästan stående.

Trevligt att det finns ett intresse för min blogg! Tack för era kommentarer!

Imorgon kommer mitt första sminktips. Jag börjar från basen, alltså hur man lägger en bra grund. Tips på en bra foundation och hur man använder just den produkten på bästa sätt.
Detta kommer jag kalla "Veckans sminktips" och det kommer i fortsättningen att läggas in på torsdagkvällar eller fredagsförmiddagar, så att ni har möjlighet att använda det till helgens äventyr på krogen eller på festen...
Jag kommer även att recensera olika nya produkter som jag provar.

För att min blogg ska bli så bra som möjligt får ni gärna skriva frågor om smink och gärna ge mig tips på vad ni vill läsa om här!

Imorgon ska jag och Emelie köra till Malmö och fota två sessioner. Ska bli jättekul!

Sov gott, det ska jag göra!

Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0