Slappe fredag=)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt! Idag har varit en ganska jobbig dag. Förstod ingenting av mitt planogram när jag kom till jobbet idag...! Fick ringa ner till kontoret flera gånger men till sist blev allt fint och snyggt! Gjorde ett nytt uppdrag på morgonen idag. För L'Oréal. Byggde upp ett "torg" med varor. Hårvård och hudvård=) Det blev fint efter 3 h 45minuters pysslande och släpande med pappställen fram och tillbaka... Pheew!

Nu är jag allafall hemma hos mina föräldrar och ska äta lite mat med dom ikväll. Imorgon ska jag upp och jobba på mammas jobb. NP Nilsson har invigning denhär helgen här i Ängelholm så jag ska hjälpa till med diverse=)




Bild: Emelie
En favvis nu när hösten kommer krypande är ju ändå solpuder!
Perfekt att ha i väskan och borsta på! Detta är L'Oréals Glam Bronze mineral. Supersmidigt men akta så du inte får för mycket puder på borsten. Doppa bland kulorna och knacka av överflödet med handen. Applicera i T-zonen* och på kindbenen lägg gärna en highlight överst på kindbenet för att få den perfekta looken!

Ni ska få ett litet tips till men jag måste äta först=) Håll utkik!

*=Pannan näsan och hakan


Kommentarer
Postat av: alexandra

Superfin blogg :)

2008-09-26 @ 21:44:36
URL: http://redlipsinfashion.blogspot.com
Postat av: Nikita

Tack för tipset :)

/Nikita

2008-09-29 @ 09:09:52
URL: http://nikitaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0