Steg för steg

Godkväll alla glada!

Steg för steg bilderna från igår blev väl inte sådär jättebra  med tanke på bildkvallitet så vi får göra nya någon annan dag.

Idag har jag varit i Mellbystand på Ica Maxi och byggt om. Tog lite bilder och filmade lite så ni ska få se lite från mitt jobb istället.


©Jenny Winstedt
Jag försöker få in kassetterna på rätt ställe enligt mitt planogram(min ritning) inte alltid så lätt men det ska gå! Jag är envis som synden!
Bild:Lotta ansvarig på Kosmetikavdelningen.


©Jenny Winstedt
Det gick=) Se så nöjd jag ser ut!
Bild: Lotta ansvarig på Kosmetikavdelningen.


©Jenny Winstedt
Färdigt resultat. Vissa produkter hade inte kommit så därför är det tomt i vissa kassetter!
Bild: Jag

Jag har aldrig lagt in en videosnutt men ska försöka pyssla lite med det nu. Kommer den inte upp ikväll så kommer den imorgon!

Kom ihåg det är den inre skönheten som speglar den yttre inte tvärtom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0