Stressigt värre!

Har precis kommit hem från Halmstad. Som jag har fått stressa idag för att bli klar! Men klar blev jag!

Tänkte ha frågekväll imorgon. Skriv och fråga om du vill ha svar eller ett tips på något du funderar krin=)
Jag svarar inte bara på frågor om smink utan även om hud och hår... 

Egentligen är det inte bara smink jag är intresserad av, utan styling överlag. När jag gick på Öland (jag gick en musikal linje på Ölands folkhögskola) var jag o Bunny helt inne på att starta skönhetssalong i Kalmar=) Är fortfarande sugen på att utbilda mig mer inom styling och hårvård!

Åh sitter och kikar lite på gamla semesterbilder hittar några fina från när vi var i kroatien med en annan familj 2005.  
Bild: Pappa
Jag på standen i Rabac Kroatien 2005 osminkad och hungrig efter en hel dag i solen... Man ganska brun=)



Påväg förbi all "detärlikadanagrejoröverallt" shoppingstrandpromenaden... Haha vi fick ändå shoppat en del jag och Sofia, den älsta dottern i den dandra familjen. =)





Jag sitter på samma mur på båda bilderna men den första är tagen 2004 och den andra 2005



Åh så goda drinkar dom hade! Jag och Sofia drack några stycken=)

Sov gott alliphop!

Kommentarer
Postat av: julia

Oj, va glad jag blev när jag såg bilderna på dig vid muren. Känner nämligen igen mig, har bott på samma hotell för ett par årsen :) kram

2008-09-25 @ 17:08:45
URL: http://juliaericsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0