Välkommen hit!


Jag och Emelie 2005

Hej på er!
Jag heter Jenny och bor i en liten ort i Nordvästra Skåne.

Jag startar denna bloggen på intiativ från min kompis Emelie som nog många av er känner till,
Emelie och jag träffades första gången 2003 då vi båda läste på Sturegymnasiet i Halmstad. Vi blev snabbt goda vänner och nu har vi inlett ett samarbete med mig som "make up artist" och Emelie som fotograf. Vi funkar riktigt bra ihop och jag hoppas på många roliga jobb framöver!

Här kommer ni kunna följa mitt jobb som säljare och mitt samarbete med Emelie,
hoppas vi ses!

Jenny W
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du har kommit igång Jenny :) Väntar spänt på mer uppdatering och lycka till!

2008-09-12 @ 11:47:19
URL: http://emmacaroline.devote.se
Postat av: * M E T T E *

Så fin bloggen blev! Jag önskar er många och roliga uppdrag tillsammans!

2008-09-12 @ 12:19:44
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh sötnos, hoppas att det kommer gå bra här för dig. jag kommer hem vecka 41, så då ska vi leka!! ha det så bra i jönköping. du kan ju ringa victor då ;) puss!!!

2008-09-12 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0