Videoblogg

Vet inte hur man vänder filerna men jag ska be om hjälp med det sålänge får de vara på fel håll=/






©Jenny Winstedt
Några små snuttar! kommer såklart mer nu när jag lärt mig hur jag ska göra...

Lägger in steg för steg som video snuttar istället för bilder. Lättare att se när man filmar=)
Ska försöka lära mig hur man vänder filmerna också=)

Nu ikväll har jag varit på klubbkväll på make Up store! Har Bestämt mig för att gå deras make Up utbildning. Superkul med klubbkvällar! Man får prova på allt och fråga en massa och testa alla produkterna man vill och är nyfiken på och såklart fick man lite ♥rabattom man handlade någonting =D Älskar ♥Make Up Store
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! Det jobbet du gör verkar vara kul :) Snälla berätta hur man ska söka det jobbet! Hur gjorde du t ex? Var ringde du eller var kan man gå in på nätet och söka??? Jobbar du bara för Maybelline?

Kram

2008-10-01 @ 15:05:51
Postat av: maryy

Älskar också makeup store, speciellt deras klubbkvällar hihi:) sen att dom som jobbar där är så grymma gör ju inte saken värre:)

2008-10-01 @ 17:21:58
URL: http://maryy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0