Promenad med Emma

Nu ikväll blev det inget bloggande, det hanns inte med... Det kom lite folk hit och så grillade vi korv.  Pajas (Emmas Vovve) ville gå promenad så jag och Emmis tog Pajje och gick till havet... Såååååå mysigt! Jag e så tacksam för att jag bor vid havet!

Här kommer lite bilder:

 Pajje korvätaren... Sötaste hunden ever Hela grillgänget på plats
Fina godingar på kvällspromenix Såhär fint var det på skogsstigen från oss ner mot stranden! Emma och pajas vid heden
  Gick förbi en stor videkisebuske där solen sken så fint igenom Solen gick ner så fort... Man ser det för var bild jag har tagit.. 
Bilden efter denna hade solen gått ner!
Bilder: Jag och Emma


För två veckor sen skulle jag damma på ett skåp inne på toa, ställer mig på toan och torkar av slinter och trillar ner. Nu två veckor senare har jag ont i högerfoten, så ont så jag kan inte gå ordentligt... Måste gå till farbror doktorn... =(

Imon ska jag jobba. Cissan och jag!
Skokanonen Ängelholm öppet 10-16!
Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh vilken söt komentar :) Tack så jättemycket & detsamma!!!!

Är du utbildad sminkös? Du är inte sugen på att sminka mig på Torsdag då jag ska plåtas?



Pusspusspuss!

2009-04-07 @ 20:30:26
URL: http://isoya.blogg.se/
Postat av: Isabell

Fotografen kommer hit vid halv två, ca. Han kör från Malmö vid 12. Synd du slutade vid tre, men det är i huvudsak en plåtning jag behöver sminkning till, så det kanske hinns med ändå! Har du msn? :)



Pusss!

2009-04-08 @ 10:27:04
URL: http://isoya.blogg.se/
Postat av: ida

fina bilder

2009-04-09 @ 15:28:47
URL: http://ilyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0