Full rulle på jobbet!

Idag har vi haft fullt upp på jobbet! Men jag slutade tidigt idag så när Andy kom hem vid 16 tiden åkte vi in till stan för att kolla på en matta på Gorengs mattor. (Fick ett presentkort av mormor när jag fyllde år) Vi har sett ut en superfin matta som ser ut som en gräsmatta så fin! Men dyr... Blir till att spara lite också!

Sen bar det av till Bauhaus där vi köpte en ny duschstång, duschslang och munstycke. Vi ville ha ett nytt eftersom det  som satt här var jätteäckligt! Sen körde vi hemåt och på vägen stannade vi till på pizzerian och köpte mat. Skönt att sippa laga när man är trött och hungrig. (Andy blir så grinig om han inte får mat medetsamma när han är hungrig)

Nu ligger han och sover så jag tror att jag ska krypa ner till honom! Imon är jag ledig från jobbet men på kvällen är det tredje sista föreställningen med Revyn... =( PÅ lördag har vi dubbelföreställning och sen har vi bartömmning. Efter artömmningen mede revyn brukar det bli utgång. Får se vad vi orkar med... "Tröttheten kommer med åldern =P" haha På söndag morgon ska vi städa på scenen och i lougerna så man får tänka sig för lite...

Sov gott vänner! Det ska jag göra!


Bild: Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0