Väldigt längesen!

Nu var det väldigt längesen jag skrev! Revyn börjar sjunga på sista refrängen och ikväll är jag superduperspeedad! Har en massa kul på "G"! I mars ska jag ha en sminkkurs med ett gäng tjejer och min lägenhet ska målas om i veckan och på jobbet böjar allt vårnytt komma hem.

Ska börja skriva mer regelbundet här igen. Min pojkvän har flyttat till en större lägenhet och nu har vi fått internet här så jag slipper åka hemm till mamma och pappa jämt och blogga. Har haft några plåtingar med Emelie sen sist jag skrev om ni är nyfikna kolla in hennes blogg jag lägger in några länkar till foton där jag har sminkat tjejerna.


Madelen

Madelen 2

Emelie S

Louise A

Louise A

Louise A

Lina och Louise A

Lina

Lina

Lina



Nu är klockan två minuter i tolv och jag hör hur Andy (min pojkvän) skruvar på sig i sängen. Ska snart krypa ner hos honom! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Louise Bengtsson

Kan man anmäla sig till smink kursen i mars?

2009-01-29 @ 07:46:27
URL: http://annalouiseb.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0