Yrvaken

Här sitter jag i soffan och gör mig redo för att göra lite mat. Får köra ner till Vågen och handla lite för i morse fick inte Andy♥ någon mat med sig till jobbet. Vi ade inget bröd så han får köra och handla mat på lunchen.*Stackarn*

Ikväll blir det revy....
.  .
o
U

Revy är hårt arbete... En process "Under Ombyggnad"

Revy är hårt arbete... en process
Bild: Johanna Gratte

Nu ska jag göra frukost. Sen ska jag åka och fixa spackel och maskeringstejp för på måndag börjar en kompis till mig med ommålning i min lägenhet... Ska ta före och efter bilder så får ni se hur det blev...

Puss och kram

Ps. Jag har testat tre olika lipplumpers som jag ska lägga ut betyg på... Kommer under dagen=) Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du skriva ett inlägg och ge tips på vad man kan göra för att dölja ringar under ögonen? tack!

2009-01-30 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0