Före och efter:

Här kommer dom utlovade och kanske efterlängtade "före och efter plumper bilderna" =)
Ursäkta den lite tattiga redigeringen, jag har inte lärt mig Andys bildbehandlingsprogram(ännu) =P




Bild: Jag



Bild: Jag


Bild: Jag


Det är svårt att ta bilder "före och efter" för man måste ta korten exakt likadant annars ser man ingen större skildnad. Nu har ni fått bilder på ett litet försök att göra "före och efter" men det bästa är att välja ut en plumper köp den och prova!

Inget värre kan ju hända att ni inte gillar vad ni ser...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var ganska stor skillnad, missförstå inte det där nu ^^ :) Kul att bilderna äntligen kom upp, väntat :)

2009-03-30 @ 21:52:13
URL: http://fiddeli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0