Svar:Kirsi

hej! jag köpte very voluptuous lip plumper - bare - victorias secret...men kära nån...hur fungerar den? jag snurrar på ena änden och det klickar! varför! och sedan när jag kanske fick ut något ur den fina pennan så använde jag den men känner ingen stickning och känner inte av att läpparna blir större !! nybörjare..piiinsamt men har du provat den och fungerar den på alla andra??

Jag har provat systerprodukten VICTORIA'S SECRET Very Voluptuous Lip Plumper - EXTREME. Den fungerar på mig och på dom jag har provat den på. Kommer det ut något när du skruvar? Det ska klicka när du skruvar det gör min penna oxå så just det är inget fel. Du borde känna effekt nästan direkt tycker jag för det gör jag när jag stryker på min plumper. Det kan vara så att just den produkten inte har så stor verkan på just dina läppar... Ge den några försök till annars kan man ju ha den som bara ett snyggt vanligt glans! Annars kan jag rekomendera TOO FACED LIP INJECTION LIP PLUMPER den fungerar säkert. Alla jag har provat den på har varit supernöjda med resultatet! Hoppas du hittar någon plumper som fungerar bättre på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0