Lip plumpers




Nr 3:
VICTORIA'S SECRET Very Voluptuous Lip Plumper - EXTREME


Bild: Jag

Såhär står det i objektbeskrivningen:

VICTORIA'S SECRET Very Voluptuous Lip Plumper - EXTREME


Få fina plutiga läppar med VS Extreme, den sticker till ordentligt i läpparna och de sväller upp direkt.

Mitt omdöme:

Jag fullkommligt älskar denhär plumpern! Den ger ingen rodnad till området runt läpparna som vissa plumpers gör om man råkar få något utanför. Den är transparent så om man inte vill ha färg så behöver man inte det heller. Jag tycker även att resultatet håller längre än dom flesta plumpers jag har provat. När man har applicerat glanset tar det ungefär en halv minut innan man känner att det verkar. Man känner det som att man är varm och kall om löpparna på samma gång. Denna plumpern är för dig som vill ha ett långvarigt* och plutigt resultat! Du blir med säkerhet inte besviken!
+ för den snygga förpackingen!

Betyg: 8/10

Nr 4:
TOO FACED LIP INJECTION LIP PLUMPER


Bild: Jag

Såhär står det i objektbeskrivningen:

TOO FACED Lip Injection Lip Plumping Treatment

DENNA PRODUKT BEHÖVER KNAPPAST PRESENTERAS; DET ÄR DEN ULTIMATA LIP PLUMPERN SOM ALLA KÄNDISAR ANVÄNDER!!!

Lip injection Technocolor is a tinted cosmetic lip treatment that plumps your lips for lasting fullness - without a needle! Lip injection's exclusive formula is enriched with unique energising and blood flow stimulating properties to create the sexiest pout of a plastic surgeon's office. A celebrity secret weapon against puny, lifeless lips!

Mitt omdöme:

Bäst i test!
Denna plumpern brukar jag använda för jag tycker den har absolut bäst effekt. Den verkar direkt och jag kan säga att denna plum pern är inget för den känsliga.. För det känns att den verkar. Men... Ska man vara fin får man lida pin ;) eller hur är det nu med det? Nej, men så ont gör det inte! Denna plumpern används utav många modeller och skådespelare men det är inte så konstigt för vill man inte injecera botox (vilket jag absolut inte tycker att man ska behöva göra!) så kan man med hjälp av denna plumpern få samma reultat. Var försiktig när ni applicerar det för lägger ni det för långt ut på läpparna så kan man få en lite lätt rodnad runt omkring under de första minuterna.
+ för den luktar så gott!

Betyg: 10/10

Nr 5:
Lip Plump X-treme från Make Up Store


Bild: Jag

När jag köpte denna plumpern sa tjejen i kassan att plumpern har olika effekt på olika personer.

Mitt omdöme:

Denna plumpern är lite mer för den som inte vill ha för plutiga läppar... Den luktar gott och har en lite lila skimrande effekt ( men den är inte lila i färgen) Passar bra på jobbet om man så önskar.
+ för den goda lukten och det fina annorlunda skimret

Betyg: 5/10


Kommentarer
Postat av: M

Kan du inte lägga upp före/efter bilder?! För mig som inte riktigt hajar hur det funkar :)

2009-03-20 @ 19:08:19
Postat av: kirsi

hej! jag köpte very voluptuous lip plumper - bare - victorias secret...men kära nån...hur fungerar den? jag snurrar på ena änden och det klickar! varför! och sedan när jag kanske fick ut något ur den fina pennan så använde jag den men känner ingen stickning och känner inte av att läpparna blir större !! nybörjare..piiinsamt men har du provat den och fungerar den på alla andra??

2009-03-26 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0