Sista slappe Lördagen!

Ja, jag tror detta blir den sista lediga eller iallafall den sista slappe helgen innan detta året är slut. Nästa helg kommer Sofia♥ hem från Århus där hon går musikhögskola inriktining fiol. Då blir det fest. Calle♥ (min kompis från öland som var här i veckan) kommer förhoppningsvis efter nästa helg och hälsar på igen =)
Sen helgen efter det har vi kick-off med revyn och sen sätter repetitionerna igång inför årets nyårsrevy. Helgen efter det kommer min lilla Honey Bunny♥ till mig och hälsar på. Så framöver blir det fullt upp =)

Fick en kommentar om hur mycket ögonskuggan från förra inlägget kostar. Tror att den kostar runt 95 kr. Det beror på var du köper den.


Frågan om en bra concealer fick jag också. Just nu använder jag mest Maybellines Dream matte mousse concealer. Den fungerar bra eftersom den är i mousse form. Lätt att applicera och sitter jättebra!

Sitter och lyssnar på Norah Jones tolkning av Love me tender och ryser! Vilken röst den tjejen har! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0